ورزش شهرپیر

ورزش شهرپیر

ورزش بخش ایزدخواست
ورزش شهرپیر

ورزش شهرپیر

ورزش بخش ایزدخواست

بیوگرافی عبدالله میری

 

نام: عبدالله

نام خانوادگی: میری

نام پدر:  قاسم

تاریخ تولد:1361/2/10

محل تولد: شهرپیر

مدرک تحصیلی:---------

متاهل

شغل:ازاد

نام تیم: بهمن68

پست:دفاع

ورزش مورد علاقه:فوتبال

رنگ و شماره مورد علاقه :قرمز-6

تیم باشگاهی و ملی مورد علاقه : بهمن68-المان

بازیکن مورد علاقه در ایزدخواست و ایران: ابراهیم شمسایی-مهدی مهدوی کیا

بهترین خاطره ورزشی :برد در مقابل تیم الومینیوم با نتیجه 3-1 در جام عنایت

صحبت پایانی:با ارزوی موفقییت برای تیم بهمن 68.و امیدوارم هر کجا که باشند سر بلند باشند. 

به احترام بهمن 68 بعضی از حقایق را باز گو نمی کنم چون اگر باز گو کنم برای بعضیا که در کنار بهمن68 سود میبرن گران تمام میشود.هر چند که دلم با این تیم هست ولی باید رفت..... 

 

مسئولین  بهمن کجایین که به یاری این تیم بیایید. 

عده ای با نا مهربانی دارند بهمن و میکنند قربانی. 

هر کجا که باشم بهمنی ام  اینو حتما بنویسید روی کفنی ام.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 27 شهریور 1393 ساعت 21:59 http://ploton.blogsky.com

دراین مهرکه پیش روداریم تولدیکی ازعزیزانم هست که دوست دارم



براش تبریک تولدجمع کنم هرچقدرشد البته هرچه زیادتربهتر



ممنون میشم دراین پست فقط تبریکهایتان رابزارید
s

درود.من هم از همین جاد زادروز این بزرگ وار را شادباش میگویم.
زادروزت همایون باد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد